Professionele helpdesk op afstand bij IT-problemen voor hogere productiviteit

Innovatie en digitalisering zijn binnen het mkb belangrijke aanjagers van productiviteit. Want met up-to-date technologie doen medewerkers hun werk nu eenmaal sneller en efficiënter, en dat zorgt voor betere resultaten van uw bedrijf. Maar wat als de technologie hapert en een computer vastloopt, de wifiverbinding problemen oplevert of e-mail niet aankomt?
 
Een telefoontje naar de helpdesk zou voldoende moeten zijn voor een adequate oplossing. Toch blijkt die in de praktijk slecht bereikbaar. En een grotere stressfactor dan een helpdesk die onbereikbaar is, is er bijna niet.

Bij Bronsco ICT begrijpen wij dit als geen ander. Als systeembeheerder voor het mkb lossen wij al uw technische problemen binnen een mum van tijd op. Op afstand of op locatie, één telefoontje is genoeg om te zorgen dat het werk weer door kan.

Monitoring en beheer op afstand
U kunt ook rekenen op proactief advies over hoe we de IT-prestaties van uw bedrijf kunnen verbeteren. Door diensten als 24/7 monitoring van netwerken, servers en opslagruimte en beheer op afstand zien wij technische problemen aankomen. Zo kunnen we altijd tijdig de aanpassingen doen die nodig zijn.

Voordelen van een persoonlijke, professionele helpdesk via Bronsco ICT:

  • Direct contact en korte lijnen
  • Korte reactietijd op IT-problemen
  • Zorgeloos en efficiënt werken
  • Een vast bedrag per maand

Benieuwd hoe ons service-abonnement werkt? Neem contact op.

Vergelijkbare berichten