Uitfasering van het kopernetwerk in volle gang; stap op tijd over op glasvezel!

KPN gaat onder het motto ‘Koper Uit Glas Aan’ de diensten internet en vaste telefonie op koper stapsgewijs uitfaseren. Op 22 februari jl. is de eerste batch van koperverbindingen uitgezet in gebieden waar glasvezel al beschikbaar is. Ieder kwartaal volgt weer een batch totdat het koper over drie jaar volledig is uitgefaseerd.

Wat zijn de gevolgen voor uw bedrijf?
Het is belangrijk om tijdig te beginnen met het plannen van de migratie. Bent u niet op tijd overgestapt, dan vervallen de koperdiensten op de vastgestelde uitfaseerdatum. Realiseert u zich goed: ‘uit = echt uit’. En een dag op kantoor zonder internetverbinding of telefoon? U moet er toch niet aan denken.

Wanneer is de migratie van uw bedrijf aan de beurt?
Neemt u op dit moment al internet bij Bronsco ICT af, dan krijgt u binnenkort van ons bericht wanneer we uw bedrijf migreren naar glasvezel. Ook als u elders internet afneemt en wilt weten wanneer de uitfasering in uw gebied gepland staat, kunt u contact met ons opnemen. We zoeken het graag voor u uit. Is uw pand of bedrijventerrein al aangesloten op glasvezel, maak dan snel een afspraak, dan zetten we u alvast over.

Bent u nog niet aangesloten op zakelijk glasvezel? Bronsco ICT is in Apeldoorn bezig om samen met DELTA Fiber ondernemers op de bedrijventerreinen Vlijtseweg, Sleutelbloem, Malkenschoten, Kayersmolen- Zuid en Kuipersveld over te zetten naar glasvezel. De aanleg is inmiddels gestart, maar u kunt nog instappen.

Regel snel en eenvoudig uw overstap via Bronsco ICT
Bronsco ICT heeft diverse pakketten. Benieuwd welk abonnement het best bij uw bedrijf past? Bel ons op 055 – 707 43 10, wij zorgen voor een soepele overgang.

Vergelijkbare berichten